DELANI:

 

-localitate in judetul BIHOR, ajezata in imediata apropriere a municipiului Beius. Administrativ apartine de Beius. Indeletnicirea locuitorilor inca din cele mai vechi timpuri a fost agricultura, cresterea animalelor, si prelucrarea pieilor(BITUSERIT). Bitusile confectionate le comercializau in deosebi la targul anual de la Negreni(FECHETEU).Trecerea timpului si-a spus insa cuvantul, astfel astazi mai traiesc doar trei(3) bituseri, care le mai confectioneaza. In ultimul timp delanarii sau mai ocupat si cu comercializarea carnii de vitel(in piata de la Beius)-lucru consemnat inca de pe vremea comunismului si de renumitul post de radio "EUROPA LIBERA". Nu se cunoaste data intemeierii localitatii dar sau gasit inscrisuri datate din anul 1484.

 

marți, 6 aprilie 2010

Joia mare in piata din Beius






13 comentarii:

pheideas spunea...

Hristos a'nviat ! Imi permiti o intrebare nevinovata ? Nu te-a alergat nimeni pana acum, ca le-ai facu poze ? Eu am patit-o de cateva ori. Vad ca toate personajele tale sunt zambarete ... :)))

angi spunea...

Hristos a inviat!
Cate persoane cunoscute ai fotografiat!
Mi-ar fi fost groaza sa merg in Joia Mare in piata din Beius:)).

marcu spunea...

Din fericire pana acum nu m-a alergat nimeni pentru ca majoritatea sunt cunoscuti(din sat)si s-au obisnuit cu ideea ca cineva de undeva se uita la ei.Uni chiar imi reproseaza citeodata ca nu am fost cu aparatul la locul si timpul potrivit.Dar...sunt si citva invidiosi care cred ca as incasa bani frumosi din punerea pozelor pe net
Adevarat a inviat! iarta-ma.

marcu spunea...

Adevarat a inviat!

Angi, cum i-am spus si lui Pheideas cei fotografiati, majoritatea sunt cunostinte.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Hristos a Inviat!!!

A fost macel mare acolo nu gluma!!!!

Anonim spunea...

What an impressive walk across that market ! Thank you for providing a view one would otherwise not be able to see. Nice potrait photography as well. Please have you all a wonderful Wednesday.



daily athens

fotolucian spunea...

Frumos reportaj,bravo Marcule.Sunt de acord cu Pheideas,e bine ca nu te fugareste nimeni.

Anonim spunea...

Interesting sharing :)

marcu spunea...

Adevarat a inviat!

Da judy, mare macel.

marcu spunea...

Luciene.....pana acum am scapat, sper sa am noroc si pe viitor.

Multumesc pentru aprecieri!

marcu spunea...

Targ ( piata ) specific orasului Beius . Iti doresc numai bine ! Robert

CARMEN spunea...

Ce dor îmi e de târgul de Pasti! Hristos a înviat!

marcu spunea...

Adevarat a inviat! Carmen.....incearca si vino la BEIUS intr-o vacanta.