DELANI:

 

-localitate in judetul BIHOR, ajezata in imediata apropriere a municipiului Beius. Administrativ apartine de Beius. Indeletnicirea locuitorilor inca din cele mai vechi timpuri a fost agricultura, cresterea animalelor, si prelucrarea pieilor(BITUSERIT). Bitusile confectionate le comercializau in deosebi la targul anual de la Negreni(FECHETEU).Trecerea timpului si-a spus insa cuvantul, astfel astazi mai traiesc doar trei(3) bituseri, care le mai confectioneaza. In ultimul timp delanarii sau mai ocupat si cu comercializarea carnii de vitel(in piata de la Beius)-lucru consemnat inca de pe vremea comunismului si de renumitul post de radio "EUROPA LIBERA". Nu se cunoaste data intemeierii localitatii dar sau gasit inscrisuri datate din anul 1484.

 

duminică, 16 mai 2010

concurs de pescuit la barajul din Delani
pacat ca vremea nu a fost prielnica





















A.J.V.P.S. a fost la datorie ...

si de la primarie au fost prezenti

nu a lipsit nici Doru cu taraba

si Alin ...

8 comentarii:

Anonim spunea...

Toute une activités, des couleurs et de la verdure, mais surtout de belles prises !

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Daca vede sotu....se zgarie pe ochi!!!
Eu il chem"pescarul maniac"!!!

angi spunea...

In "ape tulburi" se prind pesti mari:).

florin spunea...

foarte fain reportajul.
imi place de Alin: or prinde pesti sau nu ... mici sigur om manca!

Micul spunea...

Multumesc pentru vizita.
Am avut si noi colegi din Bins, am fost in zona, si ne-a placut mult.
Pozele sunt foarte, foarte frumoase.
O saptamana frumoasa iti doresc.

Anonim spunea...

Very interesting..sure catch lots of fish :)

Ninulescu spunea...

Fain de tot o fost :)) si eu sint pescar da anul asta nu am iesit inca la pescuit deloc.

Doinitza`s cakes spunea...

frumoase capturi,sotul nu-i maniac dupa pescuit,e doar amator,dar de mancat peste suntem fani,nu se compara cel viu cu cel congelat,i lipseste dulceata,diferenta de la cer la pamant