DELANI:

 

-localitate in judetul BIHOR, ajezata in imediata apropriere a municipiului Beius. Administrativ apartine de Beius. Indeletnicirea locuitorilor inca din cele mai vechi timpuri a fost agricultura, cresterea animalelor, si prelucrarea pieilor(BITUSERIT). Bitusile confectionate le comercializau in deosebi la targul anual de la Negreni(FECHETEU).Trecerea timpului si-a spus insa cuvantul, astfel astazi mai traiesc doar trei(3) bituseri, care le mai confectioneaza. In ultimul timp delanarii sau mai ocupat si cu comercializarea carnii de vitel(in piata de la Beius)-lucru consemnat inca de pe vremea comunismului si de renumitul post de radio "EUROPA LIBERA". Nu se cunoaste data intemeierii localitatii dar sau gasit inscrisuri datate din anul 1484.

 

luni, 24 mai 2010

Duminica ... vreme frumoasa, alt concurs la lacul din Delani.
Cupa Aqua Crisius editia a 2-a Delani 23 mai 2010









spectatori ...

9 comentarii:

Anonim spunea...

Wow..nice shots..and enjoy your fishing..

angi spunea...

Pe langa cupa si-au dus si pestele acasa?
Asta da bafta!!

Ninulescu spunea...

A fost tare fain..in zona mea AJVPS-ul o facut praf si pulbere tot :( ce or atins aia s-o ales prafu de tot, bine ca in zona ta sint altfel de oameni.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Mai ce de pesti si ce de cupe pe acolo!!!Tu ce ai prins???
Frumos!!!!

Dr. Heckle spunea...

You have a lot of really great pictures on your blog! Do you shoot them all yourself? You are a great photographer!

Anonim spunea...

les pêcheurs , très belles photos !

Praf de Stele spunea...

Foarte frumos in zona ta. Si eu am fost vara trecuta la pescuit de vreo patru ori cu un tip care se crede "expert" si am prins exact doi pesti mici de tot carora le-am dat drumul inapoi in apa. Asa ca m-am lasat pagubasa ...

CARMEN spunea...

La sfârsitul lunii iulie avem de gând sa vizitam frumoasele locuri despre care tot citesc aici, la Fly si Joco. Sotul meu se gândeste deja la o runda de pescuit :))
Ce societate armonioasa! Frumos fotoreportajul tau :)

marcu spunea...

OK Carmen, te asteptam.